عنوان: دیدار اعضای ستاد تفسیر حوزۀ علمیّۀ اصفهان - 11/2/1398
شرح:

دیدار اعضای ستاد تفسیر حوزۀ علمیّۀ اصفهان - 11/2/1398اعضای ستاد تفسیر حوزۀ علمیّۀ اصفهان، با مرجع عالیقدر حضرت آیت‌الله العظمی مظاهری«مدّ‌ظلّه‌العالی» دیدار کردند.

آیت‌الله العظمی مظاهری در این دیدار، با بیان اینکه قرآن کریم، شفای دردهای روحی و جسمی است و معضلات فردی و اجتماعی با تمسّک به قرآن کریم حل می‌شود، خاطرنشان کردند:

اهمیّت به انس با قرآن کریم و به‌ویژه اهتمام به تفسیر آن کتاب نورانی، باید محور امور پژوهشی در حوزه‌های علمیّه و در رأس همۀ فعالیت‌های تبلیغی روحانیّت باشد.

ایشان در این زمینه، بر ضرورت گسترش و تعمیق دروس تفسیر در حوزه‌های علمیّه تأکید کرده و افزودند:

ستاد تفسیر باید علاوه بر تشویق و ترویج قرائت قرآن کریم در بین عموم مردم، برای تشویق پژوهشگران و فضلاء در جهت تفسیر قرآن کریم نیز برنامه‌ریزی و اقدام داشته باشد.

ایشان با بیان اینکه قرآن کریم و تعالیم سازندۀ آن همواره طراوت و تازگی دارد، ضرورت تدوین تفسیرهای جدید با قالب‌ها و شکل‌های گوناگون و محتواهای متفاوت و مفید را یادآور شده و تأکید کردند:

در هر زمانی باید تفسیرهای جدید، با نوآوری‌های مطابق با شرایط و نیازهای همان زمان تدوین گردد و اهتمام به تولید و نگاشتن آثار، تحقیقات،مقالات، رساله‌ها و کتاب‌های تفسیری، به عنوان یک سیرۀ مستمر در حوزه‌های علمیّه و در میان عموم فضلاء شایسته تثبیت گردد.

در ابتدای این دیدار حجت‌الاسلام والمسلمین سیدحسین بهشتی‌نژاد مسئول ستاد تفسیر حوزۀ علمیّۀ اصفهان، گزارشی از فعالیّت‌ها و اقدامات این ستاد به منظور ترویج فرهنگ تفسیر قرآن کریم را بیان کرد.

گزارش تصویری

================================

======================

دیدار اعضای ستاد تفسیر حوزۀ علمیّۀ اصفهان - 11/2/1398 

دیدار اعضای ستاد تفسیر حوزۀ علمیّۀ اصفهان - 11/2/1398