عنوان: پیام در پی درگذشت عالم وارسته و جليل‌القدر حضرت آيت‌الله آقاى حاج شيخ محمد ناصرى«قدّس‌سرّه»
شرح:

بِسْمِ اللَّهِ الرَّحْمنِ الرَّحيمِ

«إِنَّا لِلَّهِ وَ إِنَّا إِلَيْهِ راجِعُونَ»

 

ارتحال عالم وارسته و جليل‌القدر حضرت آيت‌الله آقاى حاج شيخ محمد ناصرى«قدّس‌سرّه» موجب كمال تأسّف و تأثّر گرديد.

اين عالم پارسا براى حوزۀ علميّۀ اصفهان، مدرّسى عاليقدر و استاد اخلاقى نافذ و مهربان و براى عموم مردم و ارادتمندان ايشان، اسوه‌اى عامل در تقوا و تهذيب و براى سالكان طريق، راهنمايى دلسوز در پيمودن راه تزكيۀ نفس و سلوك‌الى‌الله بودند و اكنون خلأ وجودى اين عالم عارف ، خسارتى بزرگ براى همه ماست.

مقام اخلاص و صفاى نفس و ارادت و دلباختگى زايدالوصف ايشان به قطب عالم امكان حضرت بقيةالله‌الأعظم«ارواح‌العالمين‌له‌الفداء» بى شك در كارنامۀ حيات پر بركت اين عالم ربّانى، درسى ماندگار براى همه حوزويان و سربازان حضرت ولیّ‌عصر«عليه‌آلاف‌التّحيّة والسّلام» است و اينك نيز مايه علوّ درجه ايشان در حضور پرورگار مهربان است.

مردم شريف و با ايمان اصفهان كه ساليان متمادى از محضر پرفيضِ دروس اخلاق و معرفت ايشان بهره‌مند بوده‌اند، بى‌ترديد در تجليل از مقام والاى ايشان نيز حضورى چشمگير خواهند داشت.

اين مصيبت را به پيشگاه حضرت ولى‌الله‌الأعظم«عجّل‌الله‌تعالی‌فرجه‌الشّريف» و به حوزۀ علميّۀ اصفهان و همۀ شاگردان و ارادتمندان و تربيت يافتگان علمى و عملى اين عالم واصل و به بيت شريف ايشان خصوصاً آقازادگان مكرّم و گراميشان تسليت و تعزيت عرض مى‌كنم و از خداوند متعال علوّ درجات اين عالم متقى و حشر و نشر ايشان با ارواح مطهر حضرات اولياء طاهرين و معصومين«صلوات‌الله‌عليهم‌اجمعين» را مسألت كرده و اميد است حضرت حق تعالى اين مصيبت را به لطف و كرم عميم خود جبران فرمايد. ولا حول ولا قوّة الّا بالله العلى العظيم.

حسين المظاهرى

٢٨ / محرم الحرام / ١٤٤٤

6/4/1401