جستجو :
اَللّهُمَّ كُنْ لِوَلِيِّكَ الْحُجَّةِ بْنِ الْحَسَن صَلَواتُكَ عَلَيْهِ وَ عَلى آبائِهِ في هذِهِ السّاعَةِ وَ في كُلِّ ساعَةٍ وَلِيّاً وَ حافِظاً وَ قائِداً وَ ناصِراً وَ دَليلاً وَ عَيْناً حَتّى تُسْكِنَهُ أَرْضَكَ طَوْعاً وَ تُمَتِّعَهُ فيها طَويلاً
امروز: ۱۴۰۳ پنج شنبه ۹ فروردين


 
  • پیام به نوزدهمین نمایشگاه قرآن و عترت اصفهان
  • پیام در پى ارتحال عالم جليل القدر مرحوم آيت‌الله امامى كاشانى«قدّس‌سرّه»
  • پیام در آستانۀ برگزاری ششمین دورۀ انتخابات مجلس خبرگان رهبری و دوازدهمین دورۀ انتخابات مجلس شورای اسلامی
  • شرکت در ششمین دورۀ انتخابات مجلس خبرگان و دوازدهمین دورۀ انتخابات مجلس شورای اسلامی
  • پیام در پی ارتحال عالم‌جلیل‌القدر آیت‌اللّه آقای حاج سید محمّد موسوی بجنوردی «رضوان‌اللّه‌علیه»
  • پیام تسلیت در پی درگذشت آيت‌الله آقاى حاج شيخ عبدالقائم شوشترى«رضوان‌الله‌عليه»
  • پیام تسلیت در پی درگذشت مرحوم آيت‌الله نمازى«رضوان‌الله‌علیه»
  • پيام تسليت در پى حادثه تروريستى در شهر كرمان
  • اطّلاعیّه

  • -->

    دیدار با اعضای اتحادیه‌های رادیو و تلویزیون‌های کشورهای اسلامی- 1394/5/29

    اعضای اتحادیه‌های رادیو و تلویزیون‌های کشورهای اسلامی با حضرت آیت الله العظمی مظاهری دیدار کردند.

    حضرت آیت‌الله العظمی مظاهری«مدّظلّه‌العالی» در این مراسم با اشاره به اهمیّت و تأثیر رسانه در دنیای امروز، مسئولیت رسانه‌های اسلامی را مسئولیتی مضاعف برشمرده و افزودند: رسالت اصلی رسانه‌های اسلامی معرفی اسلام ناب و اسلام اصیل است و اگر این وظیفۀ مهم به خوبی ایفا شود، فعالیت آن رسانه‌ها، مقدّس‌ترین فعالیت‌هاست.

    حضرت آیت‌الله العظمی مظاهری در این زمینه اظهار داشتند: دنیای استکباری از براندازی نظامی علیه اسلام عزیز و از تطمیع و تهدید علیه مسلمانان مأیوس شده و از این جهت به جنگ نرم و ترویج اسلام خرافی و اسلام خشونت روی آورده است و رسانه‌ها اسلامی به خوبی می‌توانند با ابزارهای خبری،هنری،تحلیلی و نظایر آن با این جنگ نرم مقابله نمایند.

    حضرت آیت‌الله العظمی مظاهری با اشاره به اینکه بدخواهان اسلام، برای تخریب اسلام به ایجاد و حمایت گروه‌های منحرف و تکفیری نظیر داعش و القاعده می‌پردازند، خاطرنشان کردند: شما رسانه‌ها وظیفه دارید برای خنثی ساختن اقدامات شوم استکباری علیه اسلام، چهرۀ رحمانی اسلام را به جهان معرفی کنید و به همه بفهمانید که اسلام، دین خشونت نیست، بلکه دین رحمت و رأفت است و با هیچ فرد و گروهی سر جنگ ندارد، امّا زیر بار جنگ و زیر بار زور هم نمی‌رود.

    حضرت آیت‌الله العظمی مظاهری در ادامۀ بیانات خود با تأکید بر اهمیّت اتحاد در اسلام، ضرورت حفظ وحدت بین مسلمین را یادآور شده و تصریح کردند: اقدام شوم دیگری که به خصوص از سوی صهیونیست‌ها علیه اسلام صورت می‌پذیرد، اختلاف‌افکنی و ایجاد تفرقه بین مسلمین است و رسانه‌های اسلامی لازم است در این خصوص نیز با هوشیاری کامل، توطئۀ آن‌ها را خنثی سازند.

    ایشان در این زمینه افزودند: مسلمان‌ها به خصوص رسانه‌های اسلامی باید از هر حرکتی که موجب تفرقه و اختلاف در بین آنها می‌شود پرهیز جدّی داشته باشند و اختلافات مذهبی، سلیقه‌ای و طایفه‌ای را کنار بگذارند؛ همه با هم به صورت یکپارچه در برابر بدخواهان از اسلام عزیز دفاع نمایند و چهرۀ واقعی اسلام را به جهانیان نشان دهند.

    ایشان اضافه کردند: حتّی کار به جایی رسیده که گاهی مسلمان‌ها در اثر تحریک بدخواهان و دشمنان و با ترفند آن‌ها، به مقدّسات مذاهب همدیگر اهانت می‌کنند، این حرکت، علاوه بر حرمت، موجب بروز و ظهور اختلاف می‌شود و جز شادی و تأمین اهداف شوم دشمنان اسلام نتیجه‌ای نخواهد داشت.

    حضرت آیت‌الله العظمی مظاهری در بخشی دیگری از بیانات خود، استفاده از فرهنگ غنی اسلام را لازمۀ موفقیت در امر رسانه‌ها دانسته و تاکید کردند: شما عزیزان باید ابتدا به شناخت اسلام و سیرۀ پیامبر گرامی«صلّی‌الله‌علیه وآله وسلّم» و اهل‌بیت«سلام‌الله‌علیه» ایشان پرداخته و سپس به ترویج این فرهنگ غنی در بین مسلمان‌ها بپردازید و همین امر، بالاترین جهاد و مبارزه علیه بدخواهان اسلام است.

    معظّم‌له در این خصوص با اشاره به برخی از روایات اظهار داشتند: برای ترویج فرهنگ اسلام استفاده از نورانیّت قرآن و کلام عترت کافی است و در این زمینه دل‌های پاک مشتاقان، جذب فرهنگ غنیّ اسلام خواهد شد.

    ایشان ادامه دادند: بحمدلله تبلیغ اسلام و ترویج فرهنگ اسلام، احتیاج به دروغ، تبلیغ غیر واقعی و غلو ندارد، بلکه اسلام از شما عزیزان بیش از هر چیز، صداقت، صمیمیت و تلاش برای حفظ وحدت می‌خواهد./ پایان خبر

    گزارش تصویری

    =====================

    03.jpg

    04.jpg

    05.jpg

    06.jpg

    02.jpg


    آرشيوچاپ
    احکام
    اخلاق
    اعتقادات
    اسرار حج
    مناسک حج
    صوت
    فيلم
    عکس

    هر گونه استفاده از مطالب این سایت با ذکر منبع بلامانع می باشد.
    دفتر مرجع عاليقدر حضرت آية الله العظمى مظاهری «مدّظلّه‌العالی»
    آدرس دفتر اصفهان: خيابان عبد الرزاق – کوی شهيد بنی لوحی - کد پستی : 99581 - 81486
    تلفن : 34494691 -031          نمابر: 34494695 -031
    آدرس دفتر قم :خیابان شهدا(صفائیه)- کوی ممتاز- کوچۀ شماره 1(لسانی)- انتهای بن‌بست- پلاک 41
    تلفن 37743595-025 کدپستی 3715617365